woensdag 12 september 2012

Tot morgenvroeg

-->
Donderdag is een relatief lange dag, van 09:30 tot 12:30 Engels. We hebben een assignment gekregen voor vrijdag. Ik mocht iets gaan vertellen over het oudste huis van Boston welke vernoemd is naar een knaap genaamd Paul Revere, een belangrijke patriot in de tijd van 1770 – 1800.  Mm....

’s Middags mijn extra keuze vak video productie gehad. Het eerste filmpje is een elevator pitch van 1 minuut maken. Eens kijken hoe we dat gaan aan pakken. Deadline over 2 weken. Voor later een zorg.

Tussendoor het één en ander voor bereid over Paul Revere. Interessante kerel op een paard, als je niks te doen hebt, zou ik het je nog niet aan raden om te lezen wat hij allemaal gedaan heeft.

Donderdag avond, opstap, zuipen, en naar huis. Ik kwam een bekende tegen, ze was bob die avond. Nice, die kon me dus mooi thuis afzetten, een relaxt feitje dat ze niet verteld had, ze reed een dikke cabrio. Heerlijk om daar ’s nachts mee aan te komen op de campus. Zelfs de security was jaloers, fuckers.

Vrijdag een presentatie gegeven over Paul Revere zijn huis. Oudste huis van Boston, bladiebla bladiebla.. Resultaat een 92/100. Na een avondje stappen, zo slecht nog niet.




Op de zaterdagavondplanning stond een huisfeest op het programma. Via via via te horen gekregen, maakt niet uit, iedereen was welkom. Helaas geen groot feest geworden.  We besloten om 01:30 de metro terug te pakken en waren om 02:00 terug bij de campus. 
Slapen? Nahhhh, even chillen bij Charles River. Er lagen 3 jachten aan de pier, bij één klonken de heerlijke gitaarnoten over de rivier heen. Er zaten twee kerels van 46 voor, mee aan de praat geraakt, en zijn er uiteindelijk maar bij gaan zitten. Echt relaxte kerels, we hebben ongeveer 5½ uur bij hen door gebracht. We hebben nog een rondje gevaren op de Charles River:

Muziek aan, en je hebt een perfecte setting voor een zomernacht.  En als dan de zaterdagochtendzon opkomt, en je bent nog maar met 2 gasten en 2 vrouwen (+ die Amerikanen, eigenaren van de boot), weet je dat het tijd is om naar huis te gaan. 

Om 09:30 ging de wekker weer, tijd om een dagje te shoppen bij een mega outlet store. Echt een goed idee na 2 uur geslapen te hebben. Nee..
Meer dan een bord spaghetti, fanta en een polo heb ik niet gekocht.  Dat was een te grote opgave.

’s Middags stond er in de achtertuin Mixfest op het programma. Een gratis festival met optredens van Gavin DeGraw en Train. 
Ondanks af en toe een regenbui, heb ik me prima vermaakt tussen de duizenden mensen. 

Ook deze zondag goed afgesloten op Faneuill Hall (wannabe Stratum). Jep, we chillen goed.